Wednesday, September 23, 2020

Az online home&deco szektor vezető globális szereplője törekvő, merész tervekkel lép be a magyar piacra

Hungary., Szeptember 2020 -- A home&deco szaküzleteinek ajánlatait összegyűjtő BIANO platform öt éve indult Csehországban. 5 év és 5 új ország után,  most Magyarországra is betört a BIANO. Útjára indult tehát a www.biano.hu platform. A BIANO képviselői szerint, 2020 végéig havi 600.000 eurós rendeléseket hoznak a magyarországi online üzleteknek a home&deco részlegről.

A www.biano.hu egy inspirációs oldal a home&deco kedvelőknek, vagy ha úgy tetszik egy onlinei gyűjtőfelület  azok számára akiknek a belső építészet, a belső lakberendezés a szenvedélye.  A www.biano.hu  platformon mesterséges inteligenciai eszközöket és fejlett módszereket használnak annak érdekében, hogy a vevőknek  zökkenőmentesen  menjen az online vásárlás. A  végfelhasználó egy helyen, online láthatja majd a home&deco magyar  és nemzetközi kereskedőinek ajánlatait és szükség, igény szerint  szűrni tudja a keresett terméket.

Egy exkluzív lehetőség amit a www.biano.hu ajánl, az a képszerinti keresés. Ez a felhasználónak lehetőséget nyújt, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról feltöltse a keresett termék fotóját a www.biano.hu oldalra. Pár másodpercen belül a funkció megkeresi azt a terméket, vagy ahhoz hasonlót, és a kereső láthatja a www.biano.hu listáján szereplő összes magyarországi home & deco üzlet, és partner ajánlatát a kért termékre.

A www.biano.hu részletes leírása -  koncepció, listázott üzletek, bemutatott termékek és keresési útmutató

A BIANO a hazai home & deco elektronikai üzletek teljes választékát célba veszi, a termékek méretétől és mennyiségétől függetlenül, minden ami házhoz kell. A BIANO arra szolgál, hogy növekvő bevételhez, és nagyobb reklámhoz juttassa azokat a partnerüzleteket amelyek  a www.biano.hu platformon listázzák, népszerűsítik termékeiket, valamint  az értékesítést kiterjeszthessék azokban az országokban is, ahol a BIANO jelen van -  Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Brazília és hamarosan - Portugália.

A BIANO fő elképzelése, célja, hogy ösztökélje a magyar vásárlókat is arra, hogy online vásárolják meg a szükséges bútorokat, berendezési kellékeket, dekorációkat. A BIANO képviselők állítják, hogy az általuk biztosított online-felületen egyszerűen, és nagyszerűen történik a vásárlás.

A 2020 augusztus elején indult www.biano.hu online home & deco keresőplatform  olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte össze mint pld. a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home, a Butlers. Vannak már nevezetes magyar partnerek is a BIANO.hu-n: Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, Brimo - és a lista nő.

A magyarországi bevezetésről szóló döntés kiterjedt kutatások eredményeként jött létre, de a magyar piacon is működő nemzetközi BIANO partnerek részéről érkező kérések, igények is indokolták a BIANO.hu elindítását. Látván a BIANO-n keresztül elért eredményeket a más piacokon, a Magyarországon is operáló üzleteknek fontos volt, hogy létezzen egy olyan oldal is, ahová üzletük felkerülhessen. És a BIANO.hu tökéletes erre.

Csupán másfél hónappal az indulás után a www.biano.hu platform már 500.000 terméket tartalmaz. A magyar látogatók eddig főleg szezonális termékeket kerestek otthonaik berendezésére, díszítésére. Például kanapékat vagy szekrényeket, valamint ajándékokat egy új házba, vagy akár az Ünnepekre (lakásdíszek, hagyományos, jellegzetes ünnepi kellékek, ágyneműk, stb. ). Az első keresések fotók felhasználásával történtek azon a képkereső eszközön amelyet a www.biano.hu indított kizárólag a magyarországi  home & deco szegmens számára.

A magyar vevők vásárlási élményének nővelése a BIANO-n keresztül

Tekintettel arra, hogy a magyar online vásárló nagyon megfontolt, és vásárlás előtt a teljes piaci kínálatot végignézi, a BIANO lehetővé teszi számára a könnyebb, elérhetőbb böngészést, hisz ezen az oldalon több online home & deco szaküzlet ajánlata található egy helyen. A felhasználók az igényeknek megfelelően szűrhetik a termékeket,  a BIANO pedig a mesterséges inteligencia eszközeivel a legjobb áron találja meg a kért terméket. Ugyanakkor, egy felhasználó létrehozhat egy rövid listát is a kedvelt termékekkel, vagy a képkereső eszköz segítségével is megtalálhatja a neki tetsző bútordarabot. Ehhez csupán a termékről készült fotót kell feltöltenie a BIANO-ra.

Bár a www.biano.hu-nak nincs szállítási szolgáltatása, a jelenlegi koronavírus létben a BIANO magyarországi csapata külön figyel arra, hogy a helyi partnerek megfelelően kezelik a kialakult helyzetet, és az előírt biztonsági óvintézkedéseket betartva történik a termék kiszállítása. A BIANO csapata mindent figyelemmel követ, naprakész információkkal látja el partnereit, hírleveleket küld a piaci helyzetről, a biztonsági előírásokról, vagy a kézbesítési szolgáltatással kapcsolatos változásokról. Utóbbiról a www.biano.hu oldalon már regisztrált ügyfeleket is értesítik. (ezek létszáma már négyjegyű számmal írható).

Több vásárló, mégtöbb értékesítés, ha a BIANO-n regisztrál

A www.biano.hu 2020 végéig havi 600.000 eurónyi megrendelést céloz a www.biano.hu platformon regisztrált üzleti partnereknek.

Michael Zelinka, CEO BIANO.hu:

"A magyar online vásárlók a legjobb ár-érték arányt keresik. Számunkra Magyarországon is a  fő kihívás, bevonzani a célközönséget,  nagyrészt azokat a  nőket, akiket minden érdekel ami otthonukat meghittebbé és kényelmesebbé teszi. Tehát ők kell elsősorban rátaláljanak és használják a www.biano.hu-t, a home&deco ihletforrását, fő rendeltetési helyét.  Ugyanakkor rendkívül optimisták vagyunk, hisz a platformon regisztrált felhasználók száma napról napra nő, most már négyjegyűek vagyunk. A magyar felhasználó olyan online home&deco üzleteket keres, amelyek a jó árú mellett minőségi szolgáltatást is biztosítanak.  Mint például saját bútorszállítás, szerelés, vagy a nem megfelelő termékek rövid időn belől történő cseréje.”

BIANO, globális szinten  háromszoros bevételnövekedés 2020 végére 2019-hez képest

2019-ben a BIANO több mint 1200 nemzetközi üzleti partnernek több mint 50 millió euró bevételt generált a platformain listázott több mint 4 millió home&deco termékkel. 2020-ban a vállalat világszerte 150 millió euró bevételt hoz a partnereknek, kibővítve az otthoni kiegészítők online vásárlóinak közösségét, egyszerűsítve a felhasználók számára a bútortermékek kiválasztásának folyamatát inteligens funkciókkal,  új nemzetközi trendek jelzésével, akár  közösségi platformokon keresztül történő vásárlással, mint például az Instagram Shopping segítségével.

Egy másik  exkluzív megközelítés a bútorok és kiegészítők online vásárlásához:  a BIANO közösségi hálózatait ötletforrásnak használja fel, valamint egy tökéletes, hatékony ügyfélszolgálati tanácsadási csatornának.

No comments:

Post a Comment